2013/07/06

DIY Door Mat (IKEA Hack) : Holiday DIY Project 1

ホリデイプロジェクトとは言ったものの、私は毎日Holidayみたいなものなので←殴
この独立記念日の(旦那の)休日を大いに使ってちょこちょこ作ってみました。

まずはIKEAで調達した玄関の外用のドアマット。
既存のやつは引っ越す前から置いてあったと思われるボロボロのものだったので、新しく買いたいなーでも消耗品だから高いお金出して買う気は全くなかったので、IKEAのチープ品で。
でもちょっと遊び心をとカスタムしてみました。

 
What you need: IKEA Door Mat($4.99)
Ruler (cheap one would be ideal. Because of the sharpie mess that sticks to the ruler)
OIL-BASED Sharpie (thick one would be better!)
 
 
...and make sure you wear gloves if you don't wanna ruin your pretty polished nails!
And you'd better put something under the mat when you're working on drawing so that you won't ruin your carpet, just in case...
 
まーこんなもんかな?てな出来。自己満です。笑

0 件のコメント:

コメントを投稿