2010/12/06

変な日本語Tシャツ Weird Nihongo Tshirts -Part2-

I found another weird Japanese Tshirts. These are sold at urban outfitters.

Not cool....
ちょっとアホくさいよね?笑 シクロプスっっっ!




Let's take a look at this closely.....


美容?打ち合わせ?運?始終?如何してる???

 ちょっと使い方間違えてるよね。Not cool, not cool at all.
東京どうぞ!!笑



 And this.



WHAT?


It just doesn't make any sense! lol

But dude, you're cool! Like the Tshirt says!!!lol
what was his name? I can't remember...

3Dで!!!!笑

0 件のコメント:

コメントを投稿